Dila Mamat

story aku
Thursday 10 May 2012 | 10:15 | 0 Comments
assalamualaikum semua. dah lama dila tak update blog. haishh malas and tade story. pepagi buta nie saja nak menulis. bukan apa tak ngantok. hehe. dila ada dua story nieh. firstly story nie memey gempaklah sebab tentang EXAM MID YEAR. yeah ! very membosankan ! and i'm afraid of this! ahhhh ! tahu tak paper mate and sej tadi blurrr gila ! subjek killerst! sumpah dila sedih. YA ALLAH bagilah dila lulus. esei and soalan struktur sej langsung tak leh jawab. hanya MENEMBAK sahaja. :"( cikgu i'm so so so sorry cikgu. :( k dah story pasal exam. menakutkan jeee..


second and last story pulak pasal HATI  dila. korang tahu tak hati dila dah terbuka balik untuk lelaki. setelah lama dila tade perasaan terhadap any men. tetiba je hati nie sangkut dekat sorang JEJAKA MALAYA nie. Si CAPITAL F. hehehe >_< dila kenal dia dekat muka buku. firtsly dia like habis status dila. then dila pun balas. lepas tuh kami chat. awwwm ! that moment brought me crazy ! hehehe ouh my ! jantung dila debar2 bila tgk dia. hari2 dila stalk fb and twitter dia. tambah2 tengok pulak pic dia dekat twitter. aloloo comel nyeee.. haishh awak.. tapi saya sedih. sebab kita sempat kenal 2 hari jek. awak dah tak online. saya rindu tahap maksimum dah nie. saya tak tahu kenapa saya boleh suka awak macam tuh sekali. setelah sekian lama awak. saya tak rasa macam nie. TAHNIAH CAPITAL F sebab buat hati saya berbunga-bunga <3

k dah. tak leh tulis banyak-banyak. nanti mencarut pulak. okey thanks pada yang sudi baca. and tolong doakan si Capital F tuh terima dila one day :)

Old Thing | New Thing
Bounjour !



Nur Dalila Mamat . Seventeen years old. Kelantan.

Navigations

About Me | Linkies

Tagboard



*Put your cbox code here. your cbox width 200-240.*

Credit

Template by : Dinie Hanani
Image : We ❤ it
Best viewed on : Google Chrome