Dila Mamat

Cinta ??
Friday 18 May 2012 | 09:05 | 0 Comments
k tengok dia kejap :)
sorry masukkan gambar awak :')

Kenapa aku letak gambar mamat nie ek? and siapa mamat nie? kalau nak tahu just search dia dekat fb > http://www.facebook.com/FarDayIBrahim > :) comel tak dia? aku suka sangat tengok gambar nie. hewhewhew. perasan lah tuh :p . Nama dia Mohamad Fadhil bin Ibrahim. budak klate ugak. 18 tahun . aku tak tahu lah kenapa aku boleh suka dia. tetiba je hati aku riang sekali sejak kenal dia. kata orang " dalam hati ada taman " :) haisshh tapi mana lah dia nak suka aku. yela dia handsome. kacak lagi. eh cute pulak. hmm sedih lah. :(. aku suka dia. ikhlas sangat. dah lama pintu hati aku tertutup untuk boys. but sejak dia hadir. berseri-seri hati aku. hehehe ya Allah apa lah dugaan yang kau beri??? aku text dia. but dia tak layan sangat. layan pun macam terpaksa je. k nampak sangat aku bertepuk sebelah tangan. awak. saya nak awak tahu yang saya suka awak. kalau boleh saya nak relay dengan awak. tapi kalau tade jodoh apakan daya. tadi kan saya text. saya cakap saya suka awak. lepas tuh saya terus off fon. sebab apa? nak tahu? sebab saya takut awak marah atau cakap saya mengarut atau main-main. saya takut jawapan awak bukan yang saya harapkan. hmmmm tapi awak balas "betul ke?" means apa ek? tertanya-tanya pulak saya. maafkan saya sebab late reply tadi. kalaulah awak tak suka saya. sokay. saya faham. nanti saya cuba lupakan awak k. and saya akan doakan kebahagiaan awak :)

Old Thing
Bounjour !



Nur Dalila Mamat . Seventeen years old. Kelantan.

Navigations

About Me | Linkies

Tagboard



*Put your cbox code here. your cbox width 200-240.*

Credit

Template by : Dinie Hanani
Image : We ❤ it
Best viewed on : Google Chrome