Dila Mamat

debaran SPM
Thursday 19 April 2012 | 23:01 | 0 Comments
assalamualaikum semua. lama sudah aku tak update blog. bukan apa. malas nak menulis.
hmm apa cita semua?? diharapkan semua sihat sejahtera.
post kali nie tentang hidup aku sekaranglah. haisshh sibuk dengan sekolah.
apa tak nye. spm dah nak dekat. memang bulan 11 lambat lagi tapi debaran tuh sentiasa ada.
Ya Allah sesungguhnya aku belum bersedia nak SPM.
cepat masa berlalu. tut tut dah nak SPM. haayyyyaaaa......


tension tuh makin berlambak. semua cikgu nak yang terbaik. tambah-tambah aku punya kelas nie cikgu target.
dengan subjek kimia,fizik,addmath dan lukisan kejuruteraab. semua tuh memang mencabar.
aku still belum dapat capai target lagi. takut sehh..
but aku takan sia-siakan peluang nie. spm sekali nie jea.
aku takan hampakan impian family aku terutama mak ayah.
aku akan buktikan pada semua yang aku BOLEH !
kawan-kawan. sama-samalah kita fight for our exam k.
aku doakan kejayaan kita semua. moge-moge kita dapat banggakan semua orang.
terima kasih kerana membaca :)

Old Thing | New Thing
Bounjour !



Nur Dalila Mamat . Seventeen years old. Kelantan.

Navigations

About Me | Linkies

Tagboard



*Put your cbox code here. your cbox width 200-240.*

Credit

Template by : Dinie Hanani
Image : We ❤ it
Best viewed on : Google Chrome